Jak wyciszyć biuro

W biurze, w którym pracuje wielu pracowników akustyka nie jest najlepsza, a tym samym prowadzenie rozmów z klientami jest trudne, bo inni pracownicy nas po prostu zagłuszają, a przez to nie słyszymy naszych rozmówców. Bardzo ważna jest głównie akustyka na przykład w call center, gdzie prowadzi się rozmowy z klientami i gdzie trzeba się świetnie słyszeć. W takich miejscach trzeba poprawić akustykę, by wszystko było słychać całkiem dobrze.

Akustyka w biurze ma wielki wpływ na komfort pracy poszczególnych pracowników. O ile akustyka jest zła, to pracownicy będą zdenerwowani, a ich sposób pracy coraz gorszy. Dlatego też należy poprawić akustykę na tyle, żeby nie stanowiło to żadnego kłopotu. Dobrze sprawdzają się w tym specjalne budki akustyczne, które mają za zadanie wygłuszać dźwięki, sprawiając tym samym, że praca jest bardziej intuicyjna. Tego rodzaju budki są dostępne w różnych wersjach i wielkościach, a ich wybór będzie bardzo dobry do dużych biur, w których pracuje wiele ludzi. W pewnych przypadkach biuro ma taki układ, że po prostu nie da się w żaden inny sposób zmienić jego wystroju. Szczególnie problematyczne jest to na przykład w open space, gdzie jeden pracownik siedzi koło drugiego i prowadzenie rozmów jest zwyczajnie niemożliwe, dlatego że pracownicy wzajemnie sobie przeszkadzają. W sytuacji wygłuszenia można zdecydowanie łatwiej rozmawiać, a komfort wzrasta na tyle, żeby jest to odczuwalne. Nowoczesne budki są tak świetnie wygłuszone, że nie docierają do nich w zasadzie żadne dźwięki.

Sprawdź tutaj: kabiny akustyczne.