Właściwie każdy właściciel witryny internetowej na pewno woli dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Jednak, ażeby to osiągnąć konieczna jest odpowiednia marketing. Jeżeli chodzi o reklamę w sieci to są dwa standardowe sposoby na reklamę: Adwords oraz dodatkowo pozycjonowanie.
Zanim zdecyduje się na któreś z tych rozwiązań powinno się poznać podstawowe różnice pośród nimi.
Adwords
Tutaj płaci się za każde kliknięcie w naszą reklamę. W podstawowej formie nie ma znaczenia ilość wyświetleń promocji (dla bardziej efektownych istnieją takie możliwości). Określa się treść promocji, sposób jej wyświetlania czy też maksymalną stawkę jaką woli się płacić za kliknięcie. Dzięki właściwemu panelowi konfiguracyjnemu można bez problemów tą reklamę skonfigurować we własnym zakresie. Bez wątpienia proces optymalizacji , a dodatkowo realizacji bardziej skomplikowanych ustawień wymaga adekwatnej wiedzy. Sprawia to, że o ile jest taka możliwość warto powierzyć to zadanie fachowcom.
Pozycjonownie
Pozycjonowanie polega na optymalizacji strony oraz zdobywaniu linków tak, aby Google doceniło stronę i wyświetlało ją wysoko w wynikach naturalnych. Tego typu marketing jest bardziej czasochłonny oraz wymagający większej wiedzy. Tutaj pozycjonerzy z reguły pobierają pieniądze w formie abonamentowej. Czyli niezależnie czy osiągają oni wyniki czy również nie. Jednakże jeżeli już wybierze się odpowiedniego pozycjonera to efekty osiągane przy wykorzystaniu tej metody są o wiele lepsze niż o ile chodzi o Adwords.
Strony internetowe wymagają reklamy tożsamo jak właściwie każdy biznes.
Polecamy: Strony internetowe.