Czy warto zainwestować w artykuły sponsorowane

Do tej pory nie kupowałeś linków umiejscowionych na zewnątrz? Pamiętaj zatem, że wiele tracisz, ponieważ nie wykorzystujesz całkowicie potencjału strony internetowej. A wystarczyłoby zagwarantować nawet tanie linkowanie z artykułów sponsorowanych. Linki dopasowane do kontekstu Twojej witryny internetowej pozwoliłby zwiększyć wartość takich parametrów jak TC i CF.

A to właśnie te parametry wpływają na porównanie Google. Oczywiście algorytmy Google są tak skonstruowane, że pod uwagę branych jest sporo parametrów. Począwszy od nazwy i stażu domeny, po treści zawarte na stronie internetowej. Bez wątpienia jeżeli już zdecydujesz się na linkowanie zewnętrzne, to takie parametry jak Trust Flow i Citation Flow pozwalają określić, czy dana domena internetowa jest wartościowa czy również nie. Oponadto pod uwagę trzeba wziąć również tematykę stron www, na których chcemy linkować. Im bardziej jest ona dobrze dopasowana, tym link zewnętrzny z danej strony www może bardziej oddziaływać na naszą witrynę. W sytuacji, gdy interesują nas artykuły pozycjonujące od zewnętrznych dostawców, to warto dowiedzieć się w jakiej tematyce są utrzymane strony oraz jakimi parametrami CF i TF się cechują. Tylko przemyślane linkowanie SEO może nam dać wymierne korzyści. Jeśli masz swojego copywritera, to możesz stworzyć treści do artykułów sponsorowanych własną pracą. Jednakże o ile nie posiadasz swojego copywritera, to firma pozycjonująca może także zaoferować usługi copywriterskie. Dzięki temu artykuły sponsorowane przyniosą możliwie największy zwrot z inwestycji w linkowanie.

Źródło informacji: artykuły sponsorowane cena