Jak zaciekawić czytelnika bloga?

W miarę aktualizacji algorytmów, eksplozji mediów społecznościowych i dostosowywania strategii marketingowych, jedna wypróbowana i prawdziwa metoda generowania ruchu na stronie internetowej i wortalach docelowych pozostaje niezmienna. Blogowanie to jeden z najłatwiejszych i najbardziej kontrolowanych możliwości na zwiększenie sukcesu marketingu treści. Poniżej znajdziesz kilka najbardziej skutecznych technik blogowania, które sprawią, że Twój blog internetowy stanie się najbardziej wartościowym narzędziem marketingowym, jakie posiadasz.

Techniki blogowania
Różnica między jakością a ilością jest bardzo bardzo ważna. Wielu blogerów, w swoim zapale do tworzenia treści, pisze spore fragmenty, nie zastanawiając się, kto będzie je czytał i co z nich będzie faktycznie opłacalne dla czytelnika. Rada jest prosta: pisz to, co sam chciałbyś przeczytać i z czego sam chciałbyś się dowiedzieć. Wstawiaj fakty, statystyki i prawdziwe historie, by Twój blog internetowy nabrał blasku. W każdym momencie dokładaj wszelkich starań, ażeby informacje były dokładne.Wiele ludzi pobieżnie czyta artykuły. Dlatego stosowanie nagłówków i podtytułów pomoże im bardzo szybko i łatwo odnaleźć informacje, których poszukują. W erze technologii, w której do wyrażania siebie używamy akronimów, emotikonów i hashtagów, odeszliśmy od tradycyjnych zasad pisania. Jednakże pisząc bloga, powinieneś pisać w formie akapitów. Pamiętaj, że w każdej chwili powinien istnieć powód, dla którego przechodzisz do nowego akapitu. Każdy akapit powinien zawierać zdanie z myślą przewodnią, po którym następują kolejne zdania wyjaśniające myśl przewodnią. Bardzo dobre blogi dostarczają czytelnikom wartości. Na prawdę często jest to wartość praktyczna lub instruktażowa – np. porady taktyczne, wskazówki dotyczące towarów lub procesów czy przykłady zastosowań. Może to być jednak też wartość bardziej osobista i aspiracyjna, przykładowo. dawanie odbiorcom możliwości zobaczenia i bycia sobą w publikowanych wpisach.
Zobacz: co założyć na rozmowę kwalifikacyjną.